niedziela, 15 maja 2011

Film z dzisiejszym występem Gienka już jutro

Film wkleję jutro, ale już teraz chciałem powiedzieć kilka słów na temat dzisiejszego występu. Według mnie był to najważniejszy występ Gienka w tym programie. Udowodnił, że bardzo surowa ocena Kuby Wojewódzkiego z poprzedniego tygodnia była totalnie bezzasadna i nie dość, że Gienek Loska jest artystą elastycznym to do tego jeszcze z klasą. Mam szczerą nadzieję, że Gienek X-factor i wniesie trochę świeżości na polski rynek, gdzie ostatnio zapomniało się, co to jest prawdziwa muzyka i teraz po erze disco polo z lat 90, techno z początku XXI wieku, przeżywamy erę kiczowatego POP-u.
Swoją drogą jestem ciekawy co powiedziałby Kuba po występie Gienka, jeżeli byłby to jego podopieczny. Ewidentnie widać w nim zazdrość, że nie jest w jego grupie, chociaż dla Gienka nie było lepszej opcji niż trafienie pod skrzydła Czesława Mozila.

Proszę komentujcie dzisiejszy odcinek, jestem bardzo ciekawy Waszej opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz